Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazykový rozbor předvolební kampaně
Škeřík, Martin ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovým rozborem předvolební kampaně k parlamentním volbám v České republice roku 2021. Cílem práce je ukázat, jaké persvazivní prostředky byly v kampaních používány. Analýza samotná vychází z principů komerční a politické reklamy, důraz je kladen především na prostředky persvaze a negativní politickou reklamu. Pomocí použití těchto prostředků se politické subjekty snaží zaujmout potenciální voliče a získat jejich volební hlas a dlouhodobou podporu. Analyzován je materiál získaný prostřednictvím terénního sběru, a to jak tištěný, tak elektronický. Materiál je řazen dle žánrů do několika kategorií, a to volební programy, předvolební noviny, dopisy občanům, billboardy a venkovní nosiče a internetové platformy a sociální sítě. Z analýzy jsme zjistili, že v předvolební kampani byly velmi často používány věty imperativní, výzvové a zvolací. Kandidující politické subjekty také často využívaly otázek, které simulují přímý kontakt s potenciálním voličem. Ve velké míře byly také využívány básnické prostředky, především metafory, přirovnání, epiteta, hyperboly a frazémy. Častým persvazivním prostředkem bylo také opakování sloganů, hesel a frází, většina stran také využila některých technik negativní politické reklamy. KLÍČOVÁ SLOVA jazykový rozbor, persvazivní prostředky,...
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
MIKOTA, Tomáš
Tato práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybraných politických stran v době předvolební kampaně v roce 2021 při volbách do poslanecké sněmovny v ČR. Zkoumá strategie a taktiky, které strany používají k oslovování voličů prostřednictvím různých kanálů, včetně sociálních médií, televizních reklam a letáků. Práce se také věnuje otázkám efektivity a účinnosti těchto komunikačních nástrojů a snaží se odhalit, jakým způsobem ovlivňují chování voličů při rozhodování o volbách.
Nová politická hnutí v komunálních volbách do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Kušková, Klára ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými politickými hnutími, která kandidovala do Zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v komunálních volbách v roce 2014. Cílem práce je zjistit, zdali občané dali přednost novým politickým hnutím nebo zůstali u tradičních stran. Na základě analýzy předvolebních kampaní a bližšího prozkoumání volebních programů je naplňován cíl práce. Práce se rovněž zaměřuje na faktory, které ovlivnily výsledky voleb, zejména u hnutí ANO 2011 a Pro Prahu. Část práce se zabývá i teoretickou částí, kde jsou především definována politická hnutí, politický marketing, hlavní město Praha a jeho orgány.
Mediální reflexe voleb do Evropského parlamentu
Trávníčková, Karolína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kultová, Dana (oponent)
V roce 2014 Česká republika oslavila desetileté výročí vstupu do Evropské unie a zároveň proběhly třetí volby do Evropského parlamentu. Těmto volbám a především předvolebním kampaním se věnuje tato diplomová práce, jejímž cílem je zanalyzovat předvolební kampaně, vyhodnotit zdali byly efektivní a zdali výběr médií v nich užitých měl vliv na volební výsledek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.